joi, 31 mai 2012

Cioc cioc..iunie! Bine ai sosit!


  Pe masura ce timpul trece, simt cum sunt incurajata sa ridic fruntea in sus sa lupt pentru mine, implicit pentru noi, insa vazand lumea cum se transforma intr-o tornada de tensiune nu am ezitat sa intreb: ce se intampla cu noi? Si iata ce a venit catre mine: Momentul planului meu este aproape copilul Meu!

Tornada chiar daca se formeaza tu sa ai incredere ca esti in mijlocul ei in ochiul acela de linsite! Apoi am vazut o spirala de carti, cartile vietilor noastre deschise si in ele ..simboluri. Un Tron mi-a aratat ca fiecare om in vietile lui si acum manifesta diferite sentimente, acestea sunt marcate de simboluri de marime mai mare sau mai mica in functie de cum acestea au fost manifestate. In prezent aceste simboluri sunt impregnate pe aura noastra. Tronul m-a sfatuit sa ne canalizam pe sentimente de manifestare benefica ca sa creasca marimea simbolurilor benefeice Totului Manifestat. Aceste simboluri se ridica din toate cartile existente intr-o mare spirala strabatuta la mijloc de o raza de energie care se conecteaza la Pamant si la Cer, iar deciziile se iau in functiile de fluctuatiile continue din aceasta masa de simboluri, care este cunsocut sub : limbajul UNUL.

Apoi m-am vazut in afara Pamantului undeva in apropiere uitandu-ma spre el cu un inger. Mi-era atat de drag incat simteam ca incape in palma mea sa-l pup. Am intrebat ingerul de situatia noastra de Acum si mi-a spus ca noi trebuie sa nu ne mai canalizam atata de mult pe nevoi instinctive si ca strigatul de schimbare este de mult activ si Tatal a hotarat cu noi un plan si acum este in desfasurare. Apoi am intrebat cum este cu adevarat in cosmos, este asa liniste si rece? Apoi el m-a pus sa inchid ochii si nu am simtit nici frig nici cald, insa am AUZIT o MUZICA superba! Ingerul mi-a zis: Auzi cantecul? Eu: da! El: este cantecul schimbarii care vine catre Pamant...Rabdare!

Apoi Tatal ceresc m-a pus sa rescriu asa: Nu uitati copiii mei, indiferent ce se intamapla sa fiti voi samanta de lumina in intuneric, sa fiti voi ochiul meu linistit din centrul tornadei si sa nu UITATI ca eu va tin in palma , va mangai si va alin , sunt cu VOI si in VOI! Va iubesc florile mele frumoase...inca putin, curaj si intelepciune!

Eu :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu