joi, 17 mai 2012

Mini trairi de mine..



Aceste fraze mi l-am adresat mie in anumite momente, ele au venit de la sine...mda, de la SINE. Vi le impartasesc cu drag :)

 " Praf de stele sa se asterne peste durerile mele sa le duca undeva departe, departe unde sa se topeasca si sa se transforme in noua  temelie de aur a sufletului meu"
" Intelepciunea este mama educatoare. Ea nu sta cu un bat in mana si pedeapsa, ea alina si intelege; ea sta cu rabdare si iubire; in noi pe EA trebuie s-o sadim ca sa inflorim"
" Iubirea este un izvor vesnic curgator in noi, iar frica este stavilarul, caci acolo unde nu mai e curgere este seceta, caci ochii nostrii nu se mai umezesc, iar urechile noastre nu-si mai aude cantul. Acolo e pustiu. Fie sa fim intelepti sa stim ca izvorul lin curgator umple valea de viata!"
 " Nu este egosit sa vezi ceea ce e bine pentru tine, cine esti cu adevarat, cat de minunat esti ! Egosit este sa descoperi asta si sa n-o imparti cu nimeni"
" Lumina nu se cere, ea exista! Trebuie doar s-o recunosti si s-o lasi sa creasca prin focul iubirii"
 " Cand iubesti : exprima! Un cuvant cu toata incarcatura necesara, o privire doar, caci acolo este Adeavrul!"
"  Iubeste ! Nu astepta de la o persoana sa-ti aduca totul! Iubirea este in Tot! Fii cu bratele deschise si primeste/daruieste orice, oricum, oricat! "
" Hai sa facem curatenie generala in sufletul nostru! hai sa fim zmeriti si sa cerem ajutor. Aripi puternice si luminoase sunt ale noastre prietene. Noi un pas, ei un pas"
" Lasati Adevarul sa vina. Daramati zidurile! El nu este o avalansa, el este ninsoarea ce se aseaza in prispa casei tale"
" In gradina Domnului orice rugaciune isi are samanta sa. Este un timp pentru sadit si rodit, insa la fiecare vine culesul. Rabdare!"
" Orice minune este posibila atunci cand realizezi ca minunea esti TU"
" Pe o raza am coborat la tine in suflet cand tu M-ai chemat. Am stat si am facut lumina cand tu imi aruncai intuneric. Am stat sa-ti scot gunoiul pe care tu Mi-l aduceai inapoi. Insa sunt FERICIT ca exist in TINE caci azi stralucesti , caci lumina a crescut , iar gunoiul a disparut, caci ai inteles ca e necesar sa te impaci cu MINE, cu TINE, ca e necesar sa accepti ca te IUBESC pentru TOT ceea ce ai invatat si asa in minunatele posibilitati de a fi TU"
" Nu conteaza ceea ce nu stii, conteaza sa TE STII. Este un inceput"
" Nu mai masura si cantari. Nu esti in concurenta cu NIMIC"
" Atunci cand tu esti trist Eu ( Arh. Mihail) stau langa tine, caci vad cum renunti la tine si la Mine, cum te scufunzi in vapaile durerii, insa Eu astept zile si nopti langa tine pana cand iti aud strigatul de ajutor,  mana Eu ti-o intind si indata te intaresc, te mangai, caci ratacit ai fost pe drumuri insa acum esti Acasa"
" Fii floare intre buruieni, fii LUMINA in intuneric, EU mereu am sa fiu cu TINE copilul meu caci in mana MEA tu sezi VESNIC"
" Fii eliberator caci cu tine va incepe o noua lume, fii schimbare caci adevar vei semana, fii frate caci o mare famile vei intemeia, fii iubire caci iubirea va fi CASA ta, ORIUNDE, AMIN"
" In nemaraginita si complexa divinitate, simplitatea este cea mai mare intelepciune!"
" Iti doresc sa ajungi sa nu-ti mai doresti!"

imbratisari :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu