joi, 10 mai 2012

De ce OM?



Mereu am spus: cata varietate exista, cate forme, de ce am ales OM? Si am stiut ca atunci mi-am luat ca experienta o minunata calatorie catre EU si catre altii ca Eu. Stiu ca fiecare suflet doreste o manifestare si sa se conecteze prin acesta in lumea pe care a ales-o sa-si implineasca rostul. La noi lucrurile au luat o mica rasucire, din experienta mea personala vorbesc si parerile mele, am o vaga impresie ca oamenii doresc sa tinteasca pe verticala prea mult decat pe orizontala, in sensul ca doresc sa-L cunoasca prea mult pe Dumnezeu sau alte fiinte din lumina pura, fara sa-si cunoasca familia - oamenii - pe care a ales-o s-o ....experimenteze sa zicem,  nu gasesc alt cuvant.
Am sa va spun o lume, spre care doresc si eu sa tindem,  care functioneaza dupa o randuire " perfecta" in "voia" si nevoia creatiei, simplu si liberi Oriunde. Ei sunt o mare familie, desi,  poate cand se nasc nu sunt constineti de aceasta , insa imediat se creeaza legatura intre EL (noul nascut)  si ceilalati, una imensa de iubire si libera in manifestare. Ei daca traiesc si simt acesta MANIFESTARE, simt creatia si doresc de la sine sa-si ofere ajutorul acolo unde  exista confuzia datorita SEPARARII, pentru ca Ei stiu ca familia nu sunt doar Ei ci tot ce este ca Tarire, astfel, au creat conectivitate cu tot ce este manifestat din mare familie. Ei asteapta...luni..ani, zeci de ani...au rabdare, au milenii, au toate instrumenetele pe care Creatorul le-a dat TUTUROR celor care doresc EXPERIENTA si singura lor dorinta este ca si cei care se simt separati sa simta marea familie din care fac parte si mai ales minunatia din care au ALES sa EXISTE. Ei sunt familia angelica.
Sunt multe "familii" in Universul nostru care acum aud strigatul nostru de  OM si ei nu inteleg de ce este de durere? Asa ca discuta cu Tatal dorind sa ajute, apoi decid sa fie OM si uita TOT. Coboara cu o raza pe Pamant printre seminte, boboci si flori,  dorind sa stropesca celalate seminte, sa infloreasca, dorind sa curete buruienile ca OMUL sa vada soarele,  sa vada si alte familii, sa SIMTA si sa se conecteze la  TOT. Apoi el isi aminteste .....  cine este, ce este si care e menirea lui: o floare printre flori! Apoi iti dai seama ca denumirea OM nici nu mai conteaza! Ca esti TOT in TOT, un mic univers intr-unul mai mare si tot asa..la infinit!

Acelasi lucru se intampla si cu spiritul fiecarei tari sau Pamantului. Am simtit de curand cum floarea frumoasei noastra tari ne inmiresmeaza. Ce minunata floare violet printre atatea flori!

EU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu