duminică, 8 aprilie 2012

Invitatie






Dragii mei, va invit in aceasta saptamana la "curatenia " sufletului. Incepe saptamana Mare in care multa energie ajutatoare este acum ancorata si de constiinta comuna si intentia omului de a fi mai bun, mai iubitor.. asa ca sa ancoram si noi in acest mare val de curatare propria noastra "rufa" murdara. Fiecare poate s-o faca in felul lui personal;
Pentru acesta saptamana va recomand ingerii purificatori: Arh. Uriel, Zadkiel, Rafael si Mihail, precum si cetele lor de ingeri... sanatatii, puritatii, iertarii, impacarii, intelegerii, discernamantului etc pentru ajutor va propun: http://www.lumeaingerilor.ro/Intreabaingerii/tabid/198/Default.aspx
In ziua de Paste va propun sa integram Arh. Samuel si Gabriel (sau pe cine simtiti)  in suflet pentru a fi iubirea si bucuria de a trai Acum si Aici, asa cum fratele nostru Isus s-ar (se) bucura si bineinteles sa nu uitam de El - Isus- sa ne amintim de marea familie din care facem parte toti! Deci veselia si blandetea Lui sa ne umple sufletele.

Eu voi lucra cu Arh. Zadkiel si Arh. Mihail. Zadkiel in cazul meu, sa ma ajute pentru atitudinile gresite, reactiile mele nepotrivite sau existente , frustrarile si starile de inferioritate, iar Mihail pentru protectie in timpul somnului, claritatea constiintei, taiarea/infranarea egoului si forta de a merge mai departe!

Sarbatori Luminate!

Va imbratisez

Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu