sâmbătă, 21 aprilie 2012

"Ascensiunea".. inapoi catre Acasa



 Si mereu ma intreb ce atata mister, ce atatea articole ce atatea sperante si asteptari pentru ce va urma?! Toti sunt emotionati si se pregatesc intens pentru "pragul" de dupa 3D...
Exact cum am spus la inceput  in titlu.Va amintiti? Nu este nimic NOU sub Soare! Stim exact ce este de facut, fiecare in parte in functie de povestea pentru care se afla Aici si Acum de evolutia lui personala ca sa inteleaga Intregul si sa simta acest Intreg!
Eu personal daca se intampla maine, am sa decopar maine, pentru ca in interiorul meu STIU ce am de facut in orice moment cand sunt PREZENTA si CONSTIENTA de EU.  Va rog frumos nu mai va luati dupa mesaje de la entitati care va spun voua ce este mai bine pentru voi, caci va spun voua ca nicio Entitate de Lumina nu  va influienteaza, deci nu sunt de Lumina! Ajutorul nu consta in a dicta reguli de Ascensiune ci sfaturi despre reeducarea sufletului nostru si mintii care erau/sunt innegurate.  Fiti fara frica si incredeti-va in ce construiti acum in voi si ce lasasti sa intre acolo, sa fie numai iubire si bucuria de a fi inca OM! Nu visati la corpuri de lumina, este inca asa de minunat acum si este o lectie mare pentru noi ..va rog nu uitam lumea pe care am acceptat-o s-o experimentam si s-o iubim, s-o intelegem, s-o simtim!  Sa nu ma intelegeti gresit ca nu imi doresc ascesniunea , o ba da! ... insa nu imi consum energia si totul pentru scop..ci doar pentru drumul minunat care este acum...si asta va doresc si voua din inima... zburati cu oamenii Acum si Aici apoi Ascensiunea va veni de la sine; mai este asa putin si ce energii minunate sunt! Scaladati-va in ele nu va impotriviti  ( cum am facut eu, de era sa clachez ) ce vremuri de gratie traim...mirositi-le, simtiti-le, TRAITI-LE!

un an divin, cum si este,  va doresc!

Eu


Un comentariu:

  1. “Scopul vieţii nu este de a învinge, ci de a creşte şi a contribui. Când priveşti înapoi la tot ce ai făcut în viaţă, vei avea mai multă satisfacţie din bucuriile pe care le-ai adus în vieţile altora decât din timpurile când i-ai întrecut şi invins pe alţii.”
    – Harold Kushner

    RăspundețiȘtergere