vineri, 30 martie 2012

Povestea omului






 Am sa va spun o poveste frumoasa despre Om:

Pentru acesta realitate si tot ceea ce este acum am o mica istorie a unui suflet care a trecut prin elementele cu care Pamantul a fost creat: imi amintesc de un inger cu aripi ce eram eu candva, am simtit greutatea aripilor pe spinare, eram inconjurata de fratii pamanteni si cei galactici din toata Creatia, eram fericiti in eter nu eram impovarati cu nimic...eram numai lumina ; apoi s-a intamplat impamantenirea, cand am coborat pe Pamantul nou creat, mai devreme poate decat era in planul Divin.  Eram nu primitvi cum se spune, ba din contra intr-o comuniune foarte buna cu Mama Pamant, nu aveam ce venera nu stiam nimic altceva, nu vorbam decat sunete si erau simpli in tot ceea ce facem.  Apoi a venit alta perioada, foarte brusc in care omul a cunoscut cea mai tehnologizata perioada, insa el nu era destul de matur pentru a armoniza ceea ce era necesar cu necesitatile lui, asa ca au cazut intr-un egoism ce nu l-au putut controla, sau invers...intr-o afectivitate extrema. Datorita acestor  dezechilibre extreme,  acesta perioada a fost purificata prin apa care este elementul purificator ce a spalat si limpezit constiinta. Acum noi traim perioada durerii. Omul are maturiatea celor 3 elemente in el, le recunoaste stie ca este Divin din esenta Creatorului ca un inger, iubeste Pamanatul si-l protejeaza, are conexiune cu el, stie cand este egosit si-s trezeste compasiune prin claritatea constiintei , insa nu poate sa treaca peste durere care provine din blocajul imens de a elibera toata experienta adunata in el si a recunoaste ceea ce el este..elementul FOC inca nu a purificat asta, insa curand ( nu va ganditi neaparat la Foc ca flacara, poate fi si lumina/energie arzatoare) ... pentru ca acest mare ciclu se apropie de final. AM terminat o mare spirala evolutiva pe acesta frumoasa planeta , care era necesara pt. ca sufletul nostru sa se duca mai departe. Ultima purificare fiecare si-o traieste in felul lui... iar la final este in unitate, caci nu suntem separati . oricum ar fi Omul intotdeauna se va transforma si renaste si va merge mai departe conform planului Divin initial al tuturor Fiintelor ce au ales sa experimenteze Viata.

cu iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu