vineri, 13 aprilie 2012

Mesaj de la Isus





 Este ceea ce am primit eu insa doresc sa impartasesc cu voi acest minunat lucru ce mi-a fost dat sa-l experimentez.

Povestea incepe asa:

Eram la malul marii pe o frumoasa banca si contemplam marea de un albastru ireal de frumos si deschis spre azuriu cu reflexe argintii. Langa mine a venit Isus si i-am spus: ce frumoasa si linistita este marea, imi este dor de ea. El: marea este in mine si in tine si mi-a zambit cu caldura. De fiecare data cand ma uit la oameni ca admira ceva frumos sau plin de iubire, ei o percep ca fiind ceva separat de ei nu ceva ca intreg din care si voi apartineti si mereu a fost asa! Ca sa inteleg mai multe m-a dus in copilaria lui : Fecioara Maria mi-a pus bebelusul Isus in brate si am simtit atata iubire cum emana acel mic ghemotoc cum n-am simtit la nimeni pana acum, apoi am vazut copilul Isus cum vorbea cu floricele, cu animalele, pasarile, cu norii,  insectele,  era conectat la tot prin inima lui, prin simtire. Mi-a aratat cum plangea la fiecare masa cand servea carne, pentru ca avea atata compasiune in inima lui pentru tot..
Dupa ce mi-a aratata aceste lucruri am inteles cum vedea el lumea si mi-a spus ca de mic s-a simtit ca face parte din tot si ca a fost binecuvantat cu o mama care l-a inteles si l-a lasat sa-si duca aceasta manifestare si spre maturitate. Oare de ce nu ma mira?

Isus spune ca trage un semnal de alarma pentru lumea din ziua de azi ca suntem deconectati si foarte separati si ca nu ne face bine acest lucru, ca atunci cand esti separat iti cresti orgoliul si un altfel de tron...si nu in Imparatia Cerului, ci pe Pamant...iar acesta foarte instabil si de putina durata...

Apoi eram pe o carare cu Isus si a aparut si Maria foarte fericita ca ma vede si m-a invitat in gradina ei. Nu am cuvinte sa descriu acesta frumusete ireala, trandafirii presarati cu pulbere de stele si roua. Era magie si un semntiment imens de beatitudine cu iubire amestecate de nu mai doream sa plec de acolo. Cand am revenit din aceasta calatorie mirifica, Isus era inca cu mine in incapere, dandu-ne un cadou -un mir de ungere cum l-a numit- si a spus ca numai imparatii se ung cu ei, caci noi toti suntem imparati in Imparatia Tatalui, iar cand toti vom recunoaste asta El o sa fie umplut de fericire. 

Totodata, si-a exprimat bucuria ca ne gandim asa la El - ca la un frate intr-o sarbatoare de bucurie si iubire cum a fost si mesajul lui transmis de secole, nu ca un D-zeu uman sacrificat si-si exprima compasiunea fata de fratii care-L vad asa.

La final ne-a pus sa ne imbratisam ca si El sa fie cu noi aici , eu m-am ridicat in picioare si nimeni nu facea nimic si auzeam vorbele lui: ce mai astepti? Exprima-te ! iubeste!
Si are dreptate dragii mei, parca ne era rusine sa ne atingem sa ne conectam cumva intre noi...cata dreptate are El..

Dupa aceasta traire am simtit inima cum se expandeaza in ceva infinit din mine din TOT si am simtit cuvintele Lui si doresc sa fie pentru Eternitate impregnate in inima mea cristica de la fratele meu Crist!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu