miercuri, 11 aprilie 2012

Sa nu uiti...NICIODATA






    Sa nu uiti ca esti mereu alaturi de Mine chiar atunci cand te superi... asa ca am sa-ti spun cum functioneaza rugaciunea. Tu te rogi pentru ceva, orice doresti tu. Daca este in drept divin (fara sa faci rau prin ceea ce-ti doresti)  Eu imediat trimit la tine ceea ce tu iti doresti, fara nicio indoiala.  Acest DAR al meu nu intodeauna se intergeaza in Tine caci tu de cele mai multe ori nu esti pregatit pentru ceea ce-ti doresti copilul meu nerebdator! Acest Dar intra in aura ta ca o energie care te inconjoara si ramane acolo pana tu esti pregatit. Si de aceasta pregatire ma ocup tot EU. Ca sa te ajut, trimit o armata de ingeri sa te ajute sa-ti indelpinesti dorinta, ei te vor educa prin anume lectii si-ti vor fi alaturi pana simti ca dorinta s-a integrat in tine, adica s-a indeplinit. De cele mai multe ori persoanele cu probleme, care reusesc sa-si deschida sufletul, atitudinea etc..o sa observe cum toate dorintele se indeplinesc deodata, asta pentru ele erau in aura asteptand momentul integrarii...

Eu MEREU sunt cu voi si in voi, nu mai puneti ziduri intre cele doua aspecte:  extern (ceea ce cereti) / intern (scanteia din voi- Eu) , ca sa va faceti viata usoara. Acum intelgeti ca eu TATAL asa pot sa va ajut sa cresteti, alta cale nu exista Acum si Aici.
Fiti una cu lumea, fiti una cu MINE si rugati-va frumos si creativ!

Cu multa iubire,

Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu