duminică, 25 martie 2012

Ingerul Pazitor




Ingerul pazitor ... l-am intrebat pe el candva: cum te numesti? el mi-a raspuns: eu sunt tu, tu esti eu. Mi-a placut foarte mult acest raspuns, am zambit si i-am dat dreptate...la ce rost cum se numeste, ii sunt recunoscatoare ca este langa mine. Vreau sa scriu acum despre cum poti comunica cu el si cum sa te ajute in treburile tale zilnice chiar. Ridicarea vibratiei, asta e raspunsul. In primul rand, la mine cel putin a avut aceasta ordine cronologica : m-am vindecat de trecut (vietile trecute) cu Arh. Mihail si ajutor Arh. Metatron detinatorul Cartii Vietii, apoi de negreala din corpurile mele subtile cu Arh. Zadkiel si Arh. Rafael. Mi-am adus lumina cu Arh. Uriel, bucurie cu Arh. Gabriel, frumusete si intelepciune cu Arh. Jophiel  si iubire cu Arh. Samuel.
 Este un proces lung, in functie de structura fiecaruia si cate a acumulat pe unde a fost, insa daca doriti sa stiti de la mine un adevar, nimic nu este imposibil! Ei vin in ajutor ca o mangaiere de vant si iti patrund in suflet daca le permiteti si-l umple cu razele divine din care de altfel este alcatuit , sau a  fost mai bine zis, sufletul nostru. Lasati- i sa faca curatenie acolo si atunci cerurile vi se deschid, iar ingerul pazitor este "prietenul invizibil" de langa Dvs. in orice clipa doriti. Decat sa nu-si indelinesca menirea, adica sa va ajute, mai bine ii permiteti sa intre in conexiune cu voi, sa nu credeti ca puteti sa le faceti pe toate, ca nu puteti! Chiar daca la inceput s-ar putea mintea sa mai intervina, intre timp, prin experienta contactului cu el o sa simtiti diferenta. Succes din tot sufletul va doresc!

Sa va povestesc ceva haios chiar astazi: cautam o ata de crosetat de o culoare  verde inchis si a trebuit sa intru in 2 magazine foarte mari sa caut. Cand am intrat in primul , erau zeci de standuri si l-am intrebat pe inger : unde este merceria? el: la stanga. Am urmat sfatul si acolo era! nu am gasit culoarea dorita si m-am dus in al doilea magazin si mai mare care avea pe putin 5 guri de intrare si ma uitam cu groaza pe unde s-o apuc! de data asta l-am rugat sa ma indrume ca sunt prea obosita sa iau magazinul la rand. De cum am sosit nu am putut sa imi iau ochii de la o intrare, cu toate ca n-o folosisem niciodata, folosisem alta si pe acolo doream sa intru, in schimb, mi-am ascultat instinctul si am intrat pe aceea care mi-a atras atentia, imediat cum am intrat era o mercerie acolo si am gasit ceea ce cautam. De aceea va spun, daca depuneam eu efortul in cautarea acestei ate, pierdeam sigur mult mai mult timp, insa frumosul meu prieten m-a ajutat sa simplic totul. Ei nu sunt ghicitori, ei comunica cu ingerii din acele locuri si apoi te ajuta pe tine, cam asa functioneaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu