luni, 5 martie 2012

Sus si jos



               De cele mai multe ori cautam undeva, oriunde raspunsuri...si nu stim cand gasim ce gasim. Personal citesc pe internet foarte multe articole din ce in ce mai sumbre cu privire la viitorul nostru, ba de la Federatia Galactica, ba de nu stiu ce entitati care oricum daca sunt intr-adevar mesaje autentice nu cred ca au dreptul sa " prezica" soarta noastra...deci eu nu cred nimic din acestea, eu cred numai in ceea ce simt si am sa va spun si voua ce simt eu: ca nu este treaba mea ziua de maine a planetei, ca nu este treaba mea multe altele...si ca trebuie sa-mi vad de "ograda " mea si de sufletul meu si legatura pe care o am in fiecare zi cu planeta si locuitorii ei, asta sa fie preocuparea mea, care in fond nici preocupare nu este. Invatati va rog sa discerneti ca aveti maturitatea si intelepciunea de a decide ce este un adevar si ce nu.. nu va mintiti .....haideti sa coboram in noi ca n-am mai facut-o de atatea zeci de ani!

Sa va spun un mic proverb CARE-L ADOR: D-zeu vorbea cu Sf Petru - unde sa ascunda marea comoara a creatiei: sa o ascund in munti? Sf Petru: nu, ca omul o sa escaladeze cei mai inalti munti si o s-o gaseasca...D-zeu: sa o ascund pe fundul oceanului? Sf Petru: nu, ca omul o sa inventeze ceva si o sa ajunga in fundul oceanului sa o descopere... D-zeu: sa o ascund pe Luna? Sf Petru: nu, ca omul o sa zboare pana acolo si o descopera... nu stiu unde s-o ascunzi sa n-o gaseasca! D-zeu atunci a spus-  stiu unde -  in sufletul omului, acolo niciodata n-o s-o caute!


   Am sa va mai spun cateva din trairile personale, care nu sunt personale.. cu ingerii:
*  Ingerii mi-au soptit despre cunoastere asa : desi cititi, stiti ca nu acolo este cunoasterea, ea  nu este o carte, o biblioteca, ea nu se afla in experientele voastre procesate mental ... In mana sa tineti frumustete si creația ca o floare, caci cunoasterea este in infinitul din voi.
* Arhanghelul Mihail mi-a aratat o lumina puternica si in drum spre EA milioane de fiinte care o urmau. El mi-a spus ca are grija ca toata lumea sa se duca către Lumina, iar pentru cei rătăciți  EL desprinde din Lumina o bucatica si le-o pune in sufletul lor ca sa-si regasesca calea
* Zadkiel , acest mare arhanghel purificator mi-a aratat un om cum intra in apa si se scufunda o data; dupa ce iese, vede 2 ingeri alaturi de el, apoi se mai scufunda o data si vede alti 4 ingeri , apoi se mai scufunda si incepe sa vada o spirala de ingeri intre el si cer; doi ingeri coboara si-l gatesc ca pe o mireasa cu praf de stele si nea si-l ridica la cer. Arhanghelul atunci mi-a spus: toti puteti sa vedeti ca nu sunteti singuri , ca sunteti înconjurați de iubirea Creatorului, daca va purificati de impovararea corpului vostru fizic si eteric si inlaturati gandurile, atitudinile si alimentele ce nu va ridica deasupra a ceea ce sunteti si nu sunteti. Limpeziti -va corpurile si o sa fiti acolo unde mai aveti un loc, nu numai pe Pamant ci si in Imparatia Cereasca.
* am vazut un frumos inorog care se apropria de mine. El parea la inceput salbatic apoi asa bland si frumos, soptandu-mi: unde vrei sa te duc? eu: ACASĂ;  apoi m-am suit pe frumosul meu inaripat si m-a dus departe de Pamant; am simtit cum corpul meu dispare si cum mintea mea se dizolva si devine un punct, apoi din inima mea se extinde o iubire si ma invaluie atunci am stiut ca mai am un pic pana ACASA, caci acum nu mai eram ceea ce stiam , acum eram  numai IUBIRE.
* Arhanghelul Samuel, frumosul arhanghel al iubirii imi tot repeta ca iubirea nu este nerabdare , indurare sau alte lucruri pe care omul le atribuie, ci doar un dans, un simplu dans in care plutim pe muzica contopirii..
* strabaunul nostru Zamolxe, acum un an i-am cerut un sfat pentru poporul roman si mi-a spus asa: ceea ce va sfatui eu pe voi e sa fiti culegatori nu apucatori! caci cine apuca isi baga prea multe in desaga si cand vine un moment al alegerii, el nu-si va lasa desaga pentru a-si salveze viata, pe cand culegatorul gaseste oricand o floare si la munte si la campie, oriunde este are ce culege din rodul lui Dumnezeu! Fiti culegatori copiii mei!

*** urmeaza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu