duminică, 25 martie 2012

Rugaciunea



Rugaciunea trebuie sa fie foarte simpla: nu trebuie sa ne rugam pentru iertare , ea trebuie rostita" iarta-ma" catre persoana implicata sau chiar tie, nu trebuie sa ne rugam pentru "pacate";  aceste impuritati in vietile noastre trebuiesc lucrate cu cei de sus, cel mai bine Arhanghelii, deci este un exercitiu nu o rugaciune, nu trebuie sa te rogi pentru ceea ce nu ai, de exemplu: sunt singura, nu am un partener. Sa ma rog pt. un sot? poate cel mai indicat este sa ma rog la D-zeu sa ma pregatesca pe mine pentru o relatie. Este posibil ca din cauza mea sa nu se intample, ceea ce oamenii nu gandesc mereu asa.. apropo cu toate la timpul lor, insa va spun ca timpul lor poate fi si maine daca sunteti pregatiti pentru ele. In Univers informatia circula foarte repede... :)

Sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem, sa avem grija de corpul nostru sa nu-l imbolnavim datorita grijilor , atitudinilor si alimentatiei proaste. Atunci cand te rogi pentru armonia ta, toate lucrurile din Univeres se armonizeaza cu tine,  ele de la sine se muleaza pe tine, si asta-i secretul.

Am sa va spun ca mi-am dorit eu mie anul asta de ziua mea: la multi ani! Iti doresc sa ajungi sa nu iti mai doresti!

Binecuvantati sa fim toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu