duminică, 9 decembrie 2012

Povestea unei rase...reptilienii

Dragii mei ,

M-am hotarat dupa multa vreme sa va scriu ceea ce mie mi s-a spus despre rasa reptiliana, caci vad ca se scrie foarte mult despre ei, mai ales intr-un sens foarte negativ, alimentandu-ne astfel vibratia negativa fara sa stim cu ADEVARAT ce s-a intamplat acolo cu ei si de ce sunt asa, sau mai rau, fara sa ne vedem de gradina noastra!

Deci aceste fiinte dintr-o galaxie nu foarte indepartata vis a vis ce intelegerea mea privind Universul, la un moment dat dintr-un sentiment de vibratie joasa numit frica au incercat sa sara peste ceea ce este inevitabil la un anumit stadiu: moartea. Ei sunt mari ingineri in multe lucruri mai ales genetice, detin foarte bine arme de transformare genetica si au inteles ceva din forma ADN-ului Universal caci toti avem o samanta comuna.
Din aceasta frica ei au incercat sa "fraiereasca" moartea incercand un experiment de inhibare a unei gene care banuiau ca prelungesc viata, ceea ce era adevarat, insa cum toate in ACEST univers merg pe energii solare in principal, ei cu acesta noua descoperire si-au inhibat energiile transmise de la soarele central, deci evolutia si toata informatia de la Creator pentru orice rasa. Din acel moment aceasta rasa si-a creat nu o karma individuala cum are omul care intre vieti poate experimenta pe alte nivele mai evoluate si se intoarce, NU ei si-au creat o karma de rasa, ei sunt condamnati sa se nasca numai reptilieni intr-un ciclu pana la infinit , pana cand trec de aceasta teama si o imbratiseaza cu iubire - .transformea care inseamana evolutie.
De-a lungul eonilor ei si-au dezvoltat tehnologii si pentru ca era evident ca nu puteau evolua spiritual, au inceput sa evolueze asa cum orice rasa pe acest nivel stia: prin invazie , nu expansiune din inima, prin ceea ce au creat in exterior nu in interior.

Cand au descoprit acesta planeta- Pamanat au gasit o oportunitate de a-si extinde puterea si la sfaturile apropiatilor alesi de pe Pamanat au umblat in ADN-ul uman incercand sa "smechereasca" o gena, sa fie capabila sa capteze un anumit tip de energie emisa de ei, insa planul Tatalui era exact acolo unde trebuie caci stiti ca nimic nu este intamplator, ei prin aceasta inginerie nu au adus un beneficiu rasei lor ci tot rasei noastre caci acesta mutatie genetica a deschis oportunati mai rapide de accesare a enegiilor cosmice si permitand fiintelor inalte sa comunice rapid si trepatat cu rasa umana, in fond accelerand procesiunea de evolutie a rasei umane!

Deci dragii mei cum pot eu sa urasc aceasta rasa care de fapt a facut un mare bine rasei mele? de ce? nu am niciun motiv, din partea mea nu exista sentiment negativ, din contra un respect imens pentru contributie, o toleranta imensa pentru sentimentul lor de frica, caci si eu l-am trait pe pielea mea si o raza de iubire ca si rasa lor sa-si deblocheze gena aia inhibata, de fapt se intampla deja asta: in indeparataele galaxii "cucerite" de ei departe de casa s-au nascut si al ei copiii care nu mai au gena asa de inhibata ca locatarii originali, acei copiii acum sunt la maturitate si ei "s-au prins" de proces pentru ca au observat la noi si vedeti ce minunata este lucrarea Divinatii...observand si incercand ceva pentru alte rase s-a infaptuit si pentru ei! AU rupt procesul karmic de rasa si incep sa devina individual, iar aceasta eliberare este pe deplin sarbatorita la ei...ca si copii rataciti, stiti pilda lui Isus ..pe cat au stat de separati pe asa se bucura acum de iubirea Divina si ei merita asta ca si noi toti ca fiinte divine! Haideti sa IERTAM trecutul si sa lasam armele...

Sa sarbatorim impreuna renasterea frumoasa a acestui Univers care printr-o piatra aruncata de Tatal divin, iubirea s-a dus pe unde pana in cele mai strafunde adancuri si cele mai intunecate colturi!

Slava Iubirii Divine, Tatalui si Mamei nascatoare de mii de stele presarate adanc in sufletele noastre creatoare de frumos si iubire....

EU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu