duminică, 9 decembrie 2012

amintire de iubire




M-am trezit intr-o dimineata ca un dor si cu o amintire foarte vie...

eram in Pleiade cu "mama" mea care este o doamna care m-a crescut pe un nume ciudat pe pronuntat care pe scurt pot s-o numesc pamantean Haşna (nu mama biologica) acolo nu se cresc copiii asa ca aici... stiu ca era foarte intelepata, iubitoare si mereu langa mine cand eram mic si de celilalati de care avea grija. Imi amintesc ca sunt barbat, puternic si frumos... imi amintesc cum traiam acolo si atunci...traiam numai in INIMA!

Nimic nu exista in exterior, totul era in mine..o detasare, o iubire, o cunoastere asa absoluta...calatoream si eram in Tot ..niciun gand negativ sau vreun sentiment de vibartie joasa...totul era in inima mea extinsa si unica...eram fiinta Galatica eram fiinta divina, ceea ce sunt si acum..Va amintiti si voi???

Iubire din INIMA MEA ,

Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu