luni, 10 decembrie 2012

Ceva nou, ceva vechi...ceva albastru




Dragii mei,

Bine ati venit la nunta noastra!

Este o nunta cantata de ingeri, pregatita de Mama Pamant si binecuvantata de Tatal Creator.

Este o uniune de Iubire in care calea este transformea, devenirea ...transcendenta de dincolo ce noi nu gandim ca am putea fi, dincolo de ceea ce vedem, dincolo de culori, de forma, de cunostere...este dincolo de nevazut si vazut!

haideti impreuna sa ne rugam cu:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rbsyKWEcHLM#!

sfatul meu este orice ati face, absolut ORICE fiti creatori, insa de bine si iubire si nu uitati: sa fiti in inima curand si VESNIC caci acolo El v-a activa transformarea, nu in exterior cum cred majoritatea!

Fiti in inima, stiti asta fratii mei, o stiti..nu va mai mintiti...amintit-va...FITI in INIMA! acolo e TOTUL!

Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu