vineri, 2 noiembrie 2012

Planul Cristic







In ultima vreme m-am gandit la ceva ceea ce eu faceam si doresc sa va impartasesc cu voi descoperirea mea.

Mereu ma gandeam cum doresc anumite lucruri si credeam ca este cel mai bine pt. mine asa,  adaugand  si  mofturile mele sperand ca o sa-mi aduca fericirea.
Asa am invatat ca aroganta mea cea mai mare era ca undeva credeam ca planul meu este mai bun decat planul lui D-zeu! Apoi mi s-a aratat copilul din mine si viata ca un parau curgator si "greseala" mea era ca eu imi puneam un baraj pe acest parau si-l deviam  unde credeam ca este corect, cand de fapt preocuparea mea nu trebuia sa fie curgerea...oricum e ceva de la Sine, ci sa traiesc aceasta curgere, asta era bucuria de copil, nu alegerea cursului ci entuziasmul lui.

De cca. 3 zile mi-a venit ideea ca sa introduc in campul celulelor mele eterice si fizice, pe langa lumina care eu o faceam in meditatii de cca 1 luna, esenta cristica a mea si s-o manifest in fiecare zi.

Doresc sa va imparatsesc ca de atunci, inima mea este blanda.(.inca mai am lectii legate de maniile/nederptatile lumesti) insa simt smerenia si iubirea omului in aceasta lume, cel care am ales sa fiu si simt cu fratele nostru Crist ma pregateste sa fiu si eu Crist, de fapt sunt...doar sa recunosc in mine asta si asta trebuie cat mai repede in fiecare...asa ca spor :)

Cu iubire,

Eu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu