sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Puterea exemplului: Soarele



In fiecare dimineata cand ma uit pe cer cum rasare imediat imi apare un zambet plin de iubire si spun : Buna dimineata viata noastra!
Apoi ii adresez cateva cuvinte de iubire si ma minunez cum el care hraneste o galaxie este printre cele mai bune exemple de a-ti manifesta existenta, si-l intreb asa: Tu Soarele meu nu tii cont de planete, ca aia are viata pe ea si are nevoie de tine si alta planeta nu, tu doar faci ce trebuie sa faci fara sa judeci, fara sa faci diferente, oare de ce eu nu pot face asa cu fratii mei de pe Pamant? Oare de ce eu judec si fac diferente...oare de ce eu nu pot fi ca tine? Vreau sa luminez si sa fiu viata cu orice fiinta pe care o vad pur si simplu, asa cum faci tu!

Si de atunci mi-a propus sa fiu Soare, cel emanat din mine dand viata si caldura.

Aveti incredere in puterea exemplului nu numai de la oameni, ci de la toata Creatia, deci fiti Soare !


Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu