marți, 30 octombrie 2012

Glasul







Eram in tren si ma uitam  la lume asa cum fac de obicei si am vazut atata tristete atunci si in dimineata asta in mijloacele de transport.

Aceasta este o poezie dedicata lumii din partea mea cu multe speranta si iubire.

Glasul



Mă uit la fețele lor triste
Nimic nu-i mai încântă
Aripi de îngeri îi înconjoară
Şi cor de păsări cântă.

Soarele mângâie obrazul pictat
Şi vântul-i visător
Iar omul-i-conjurat
De mobil şi calculator.

Şi atunci am întrebat mirat
De ce ești tu trist oare?
Şi omul cu capul plecat
Îmi spune pe-o voce tremurătoare

Nimic nu mă mai face fericit
Şi totuși am de toate
Mâncare, apă şi prieteni
Un job şi sănătate
Citesc, călătoresc, caut
Dar lucruri efemere
Care este esenţa vieţii mele?
Întreb plictisit la stele.

Şi atunci o voce s-auzi
Din suflet răsărită:
Esența ce tu o cauți
Nu afară trebuie găsită

Închide ochii omule
Când mintea-i liniștită
Ascultă un alt glas
Din inima-i venită

Descoperă comoara
Ce-n tine e ascunsă
Şi scoate diamantul prăfuit
De timp parcă distrusă

Lucește-n soare ca un aur şi da-o mai departe
Învățătura ce acum ţii s-a deschis în carte.

Căci bucuria Mea este
Când tu te-ai întrebat
Căci ai trezit în tine
Sclipiri de briliant
Care în mii de raze
Tu peste tot le răspândești
Căci acum copilul meu
Aproape de Mine eşti
Şi M-ai găsit şi Te-ai găsit
Era atat de simplu
Nu stele trebuia să-ntrebi
Ci sufletul tău unde e TOTUL.

Scrisa : Eu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu