duminică, 10 iunie 2012

Vorbe de duh

Avand in vedere ca exista destule nelamuriri cu privire la aspecte care se vobeste foarte des, simt nevoia sa va impartasesc doar opinia mea personala cu privire urmatoarele entitati puternice: ingerul pazior, sufletul, sinele inalt si sfantul duh. Cine sunt ele?

Ingerul pazitor: e ca si cum m-as uita intr-o oglinda si mi-as vedea adevaratul meu corp de lumina geaman. Aceasta fiinta este un ajutator pentru fiinta noastra de cand ne-am desprins din Tatal Creator. El ne-a insotit pe parcursul a multora vieti si este cel cu care intram cel mai repede in contact deoarece este foarte apropiat energiei noastre. Eu sustin ca avem un singur inger pazitor, insa in functie de povestea noastra intr-o viata, pot fi mai multi ingeri ajutatori pe langa noi, pentru ca se lucreaza pe echipe cateodata cand este necesar.

Sufletul: este frumoasa noastra parte din Creator care am luat-o cu noi in eternitate ca s-o manifesatm ca apoi s-o aducem Acasa completa.

Sinele Inalt: Eu ca fiinta sunt constienta ca exist acum pe Pamant in data de 10 iunie, insa asta nu e tot ceea eu sunt! Acest EU mai este raspindit pe diferite planete ca manifestare, poate pe dimensiuni sau aspecte foarte diferite, insa toate acest parti din EU sunt constinete de un EU superior care le aduna si infiinteaza pe toate la un loc numit Sine Superior, nu ca ar fi superior ca divintate ci doar ca nivel de constiinta totala a ceea ce sunt EU in acest MOMENT!

Sfantul Duh: reprezinta manifestarea lui D-zeu in Acum, in Eu ceea ce sunt!  adica este cel mai mijloceste legatura dintre  noi si Creator.

Am avut o imagine tare frumoasa cu acesta: era o ghirlanda de trandafiri in spirala , ingerii au inceput sa cante iar din strafundurile sfarsitului a aparut o lumina aurie puterinca fara chip care a coboarat intre noi. Ingerii au sigilat incaperea sa nu fim deranjati, iar peste camera noastra s-a suprapus o alta camera divina, plina de coloane facuta din pulbere de stele si trandafiri in care lumina a coborat; fetelor ne-a pus trandafiri in par si barbatilor intr-un vas de apa  flori, apoi ne-a pupat de frunte pe fiecare soptandindu-ne ca lumea Lui si lumea noastra este mai aproape sa devina UNA.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu