joi, 23 ianuarie 2014

Ma vezi?


Nu vreau sa ma prefac ca azi nu sunt bine...Vreau sa ma vezi asa cum sunt!
Nu doresc sa-ti transmit starea, sa ma accepti sau intelegi...vreau sa ma asculti, sa ma alini, caci poate azi nu sunt capabil sa ma ajut pe mine.

Nu suntem alaturi de cei dragi numai in momentele de bucurie, suntem alături si cand trecem prin starile noastre proprii de vindecare! Ii putem susține, alina, asculta si mângâia...sa ne dăruim pe noi, pentru mine asta e compasiunea!
Se spune de rezonanta foarte mult, caci intri in rezonanata numai cu persoanele care sunt la fel ca tine...insa, eu cred ca suntem si un fel de felinare in întuneric.
Stiti ce inseamna asta nu? ca suntem bâzâiți  de " lucruri" care pot incomoda sub forma unor persoane care se simt atrasi de ceea ce esti tu, de lumina ta;  tu ai puterea de a te regasi caci stii la ce curent sa te reconectezi, insa ei sunt confuzi si in deriva....


Sa nu ne mai respingem asa cum am gresit si eu de atatea ori in relațiile mele, pana am invatat sa ascult durerea celuilalt, fara sa o traiesc!

Lumea si relatiile umane sunt foarte diverse, insa ne leaga cel mai minunat lucru: iubirea...atat de simplu..






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu