sâmbătă, 29 iunie 2013

ale mele valuri...


Nu stiu ce sa spun despre alții, insa pot spune ca eu nu am avut o  luna ușoara, acest scump iunie…
Nu încerc sa-mi explic sau sa intru in detalii cu veșnica întrebare: de ce, însa pot sa va spun clar un lucru, am simțit ca asta se dorește, sa ajungi într-o stare in care sa nu iti mai inalti dorințele sufletului si sa te mâzgălești cu asa zise dorințe lumești care presupun multe atașamente, indiferenta fata de ceilalți, nemotivatia unei vieți in cele mai sumbre posibilități!
 Astăzi deodată sunt altfel!
 Astăzi am realizat ca jobul nu e o problema, cel putin nu numai a mea! Ca lumea se schimba si pentru asta acum este un val de iritație si de tot felul de stări emoționale oscilante, deci nu poti sa fugi nicăieri..
Astăzi am realizat ca nu ce nu am imi aduce tristetea, pentru ca valorile mele nu sunt raportate la valorile celor din jur, nu am nevoie de confirmări si așteptări ca sa fiu cineva sau ceva aici si acum, pur si simplu pentru ca ma gandesc egoist, sufăr…trebuie sa gândesc ca UNUL si atunci din start zidul pica…
Astăzi am realizat, ca desi am foarte mult ajutor (ingeri, maeștrii, ființe de lumina,, etc) cu care eu am onoarea sa-i vad si sa comunic constinet cu ei, in astfel de momente uit ! Asa cum noi toti uitam multe, încă de cand ne naștem…
Astăzi am realizat ca pot sa rup aceasta durere repetitiva, ca EU am hotarat asta si in viata  stiu ca încă energiile sunt puternic dense spre negativitate prin bombardarea noastră constanta, insa AM ALES sa fiu PUTERNICA, DETAȘATA si in deplinătatea SIMȚURILOR mele, am ales sa fiu ceea ce sunt in interiorul meu , nu cea din exteriorul meu!
 
Azi ma simt mai puternica, ci nu pentru ca am trecut prin durerea asta, nu era necesar, ci pentru ca o luna am uitat si acum mi-am reamintit:  cine sunt eu ! 

De aceea iubesc fluturii, ei sunt ce mai buna metafora acum pentru ceea ce trăiește umanitatea…visez si ma rog la Elohimi pt. ziua când vom zbura împreuna peste câmpii, liberi într-o hora a iubirii si sa cantam melodii de binecuvântare pentru transformarea noastră si pentru frații noștri care inca stau in cocun.

P.S.  Elohimii mi-au spus ca rugăciunea mea s-a săvârșit.  <3


Gina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu