sâmbătă, 4 februarie 2012

Frumosul din mine



           Doresc ca astazi sa vorbesc despre  frumos, ca o putere misterioasa adanc infiintata in sufletul meu si care ma face sa radiez . Desi parca frumosul are etapele lui infinte de tranformare  ma gandesc unde am fost oare de nu le-am observat in toate splendorile Creatiei? Doresc sa vorbesc de trezirea acestui simt in noi care-ti face inima sa se umple de beatitudine, de incantare si binecuvantare ca esti pe aceasta frumoasa planeta PAMANT si sa alegem sa nu stam cu capul plecat pe o alee primavara sau cu masina prin tara.
            Recunostinta mea nu este deplina pana nu ma recunosc si eu ca parte integrata a acestei mari frumuseti, nu pot sa fiu trista, aleg sa zambesc caci stiu de ce floarea de la fereastra mea a inflorit, nu pot sa fiu manie, aleg sa fiu  balndete ca atunci cand vad tigrul ca se joaca cu o caprioara nu pot sa fiu frica, aleg sa fiu iubire caci oamenii au intins o hora sub soare...sunt alte timpuri, aceeasi hora, alte energii, aceleasi suflete, alt Pamant, acelasi Pamant. Suntem Binecuvantati de atata frumusete in tara noastra minunata..atata...
Arhanghelul Jophiel este cel care va poate ajuta sa va alaturati in minunatia frumusetii Creatorului, a voastra... pur si simplu rugati-l!

Va recomand sa priviti unde traim ACUM , chiar daca este alta limba:

http://www.kepguru.hu/

PS. Pe  Kategoriak  se regasesc toate tipurile de poze, in paranteza aveti cate poze sunt cuprinse, de altfel si mai multe pagini 1,2..etc. Daca va place o poza, da-ti click pe ea, in dreapta selectati dimensiunea (1600x1200 pt. desktop) apoi pe acel camp albastru: Letolotes, apoi salvati poza si gata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu