duminică, 16 martie 2014

STOP










Lumea spirituala....

De noi am numait-o asa? de ce oare am separat ceva ce oricum era deja in noi de sine statator si de neclinitit!
Ma intreb pana cand o sa mai citim mesaje lungi si plictisitoare de chanelling sau carti, care la un moment dat trebuie sa se opreasca...
ce ne lipseste?
ce ne adauga?
ce...ce????

Stop!

gata, m-am intors catre mine si am vazut ceea ce n-am crezut ca vad...

doi ochi rataciti, insa adanci
doua mani cautand, insa atingand mereu
doua urechi ascultand, insa dorind tacere
o gura vorbind, insa golul vorbelor nu poate multe sunetul inimii...

in sfarsit, m-am dizolvat de razvratirea mintii mele si m-am intors ACASA in voia Divina, m-am intors in NECLINTEALA

Eu




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu