vineri, 18 octombrie 2013

Cronici perosnale 1

Mereu se spune ca trebuie sa ne pregătim corpul pentru transformare, drept urmare fiecare face asa cum experienta l-a învățat: renunța la vicii, face sport mai mult, renunța la carne..etc. Sănătos se spune peste tot pana si la TV, însa  pana la urma nu ești ceea ce faci si mânaci, ci ceea ce CREZI tu despre ele.

 Eu personal CRED ca imi pregătesc corpul pregătindu-mi sufletul, cred ca corpul o sa se abandoneze spiritului din mine, de fapt îmi extind “sursa” interioara care cuprinde toate corpurile mele, transformându-le in ceea ce sunt: lumina si iubire.

Când un anumit echilibru este atins, corpul fizic cat si celelalte isi urmează rezonanta normala a unui cântec interior care este peste TOt si in TOT, atunci nu mai este necesar a mai ducem batalii cu noi încercând sa armonizam o melodie în care înțelegem doar o octava.

Nu aducând modificări exterioare prin ceea ce cred eu ca imi face bine sau nu, ci invers, din interiorul inimii mele din Universale aduc catre mine tot ceea e necesar pentru asta, iar aceasta energie sparge limite, dogme si da confuzii, însa EA este de-o certitudine si claritate in care orice minte rămâne fără de răspuns

EA este IUBIREA.

Gina ( cronici personale)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu