miercuri, 14 august 2013

Mesaj de iubire


Atunci cand imi sarbatoresti numele, as vrea sa stii ca Eu ni-as dori de acesta zi speciala pentru tine sa ma impart in 7 miliarde de bucati sa vin langa tine suflete drag inimii mele, sa te tin in brate, sa te sarut de obraz si sa te binecuvantez. Eu pot sa-ti citesc tie sufletul, chiar daca tie iti este rusine sa mi-l arati! Pentru Mine nu conteaza ca este acolo un boboc, o floare , spini sau pamant sterp. Eu, prin iubirea mea nemarginata pot face ca bobocul sa infloresca, floarea sa nu ofileascsa, spini sa -i smulg si in pamantul sterp o samanta de speranta sa-ti sadesc!
Vino in bratele mele, caci tu pe mine ma sarbatoresti azi, insa Eu pe tine te sarbatoresc in fiecare zi!
 Divinul Feminin Etern- Fecioara Maria
 
Mesaj transmis prin Gina, cu drag pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu