marți, 2 iulie 2013

cupele mele...

Si mereu amintește-ți sa mulțumești si sa fii recunoscător pentru ceea ce ai, asta înainte de a cere ceva…
Fii conștient de “cupa” ta si ai sa fi conștient cat de plina este de fapt..nu fi însetat caci uiți ce gust are apa dorindu -ti șampanie.

Nu uita copile…in cupele împlinirii tale se revarsă harul Meu, nu in cupele revărsate si însetate ale dorințelor tale rostite si nerostite…

…Eu din iubire iti îndeplinesc oricum ceea ce tu dorești ca un părinte care-și răsfață copilul, chiar si atunci când iti face tie însuși rău, deși Eu vad asta.
Eu doresc sa nu mai am un copil lângă mine, doresc sa te maturizezi.; doresc sa vezi ceea ce Eu vad… ca nu din fântâna se adapă sufletul ci din alt izvor, acolo vreau sa te duci sa te asezi cu cupa ta, acolo e apa vie a MEA..acolo e Totul.. dorința nedorita si împlinirea neștiuta.


Gina ( cronicile mele )

Un comentariu: