sâmbătă, 18 mai 2013

Mica mea prietena














Astazi vreau sa va prezint una din florile mele care are o poveste speciala..

Ea e o Minune! De ce? Uitati de ce :

Acum cca 2 ani eram intr-o zi de toamna intr- o perioada putin cam grea a vetii mele, eram  trista si nu mai am stat in casa, vroiam sa ies din starea aceea… muzica , filmele,..nimic nu ma ajuta, asa ca am iesit afara si m-am plimbat pe strazi.
Am vazut o florarie si am gasit-o pe ea, aproape ii trecuse florile, totusi am luat-o pentru  “ m-am indragostit” instant. Asa a intrat ea in viata mea, insa e interesant cum ea creste si infloreste..
Aceasta floare, in fiecare iarna se usuca aproape complet, are frunzele rupte de un verde atat de deschis…ma uit la ea zicandu-mi..o pierd! In prima iarna , am fost sfatuita s-o arunc, insa n-am renuntat , iar primvara MINUNEA! In max.1 luna..infloreste intr-o explozie de culoare mova si frunze de un verde crud! 
Si in iarna asta la fel mi-a facut, iara am avut acelasi gand..o pierd?!
 Si ea mereu imi spune..nu ma pierzi, ma pregatesc sa fiu MINUNEA TA in primvara asta…..asa ca aveti fototgrafiile cu ea


Gina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu