luni, 25 martie 2013

Am invatat…






Ieri ca viata este o lupta
Azi ca viata este renuntare

Ieri ca iubirea sunt relatiile pe care le cladesti
Azi ca iubirea este liberatate

Ieri ca reusita inseamna responsabilizare
Azi ca reusita nu exista, ca nu este competitie in nimic

Ieri ca libertatea nu inseamna sa faci ceea ce-ti convine
Azi ca libertatea insemana sa te exprimi pe tine la cel mai inalt potential

Ieri ca maturitate insemana povara
Azi ca maturitate inseamna joaca si veselie, copilul tau interior manifestat

Ieri ca traim o karma
Azi ca traim constinet ca cocreatori

Ieri ca ma vindecam
Azi ca deja sunt vindecat

Ieri ca nu am incredere
Azi ca ma INCRED in ceea ce sunt: Eu sfarsitul si inceputul.

Si apoi ieri n-am invatat nimic, azi doar mi-am reamintit.

Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu