miercuri, 30 ianuarie 2013

Recunoasterea






          Dupa primele zile din anul nou 2013 pot sa-mi dau seama, la mine cel putin, a inceput o puternica introspectie interioara gen: asta se duce din viata mea, asta ramane. M-am impotrivit unor dependente, ultimele... cele mai greu de acceptat si in sfarsit mi-am RECUNOSCUT esenta libera care sunt si care am fost mereu si singura bariera erau deprinderile mele de vieti instalate ...si asa greu de lepadat!

ACUM dupa 2 saptamani de sovaieli, ma simt atat de in MINE cum nu am mai fost de multa vreme, este o stare de ACUM care eu nu cred ca am experimentat-o in viata asta simt ca este o stare de care imi era dor din totdeauna... in sfarsit imi recuperez bucatelele aruncate ici colo in fond in sufletul meu si am dat parca de o comoara de lumina...atatea ce poti descoperi in interiorul tau parca e infinitul ...; mi-am mai dat jos o bariera din mintea mea si am eliberat-o de inca o grija!

Asa ca nu mai spun ca sunt bine sau rau, doar SUNT ; nu mai spun ca a fost greu in ultimele 14 zile, ci ca a fost necesar si sunt recunoscatoare pentru starea mea de RECUNOASTERE care fara de astfel de trairi nu o constientizam!

Aminteste-ti de TINE!

Cu iubire,

EU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu