luni, 27 august 2012

Dansul fluturilor






 Am sa va impartasesc azi ceva personal, legat de fluturi...
Nu stiu de ce fluturele ca frumusete si ceea ce el este pe planeta aceasta pe mine m-a fascinat mereu, iar acum nu stiu daca eu inteleg foarte multe din 2 meditatii pe care recent le-am facut cu privire la orginea mea si motivul pentru care sunt aici, acum pe pamant si ambele lucruri m-au dus  in doua povesti legate de fluturi:

1. poveste este legata de amintirile mele inainte sa fiu fiinta incarnata pe Pamant unde in vizitele mele cosmice aveam un prieten fluture/om care ma insotea.
2. insa  a doua poveste, tot despre cea mai adanca radacina a mea aici pe pamant:  eram intr-o incapere unde era un cocun portocaliu, apoi pe masura ce ma aproiam era un fluture, apoi un barbat fluture, apoi un barbat puternic fluture cu un simbol rotund pe chakra inimii, cel putin atata am apucat sa vad...

si prietenul meu fluture imi spune ca niciodata nu m-a parasit ..niciodata

apoi imi vine o voce ce-mi tot repeta: zboara copilul meu, zboara, caci impreuna noi zburam...

pentru fluturele din voi:

http://www.youtube.com/watch?v=9wNvhVxSMck&feature=related

Iubire,

Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu