sâmbătă, 21 ianuarie 2012

pas cu pas..



Este un strigat pe care eu l-am rostit de multa vreme..GATA cu suferinta!!!  La inceput nu stiam exact ceea ce-mi doresc, sa fiu mai pura sa fiu mai buna...sa fiu asa si pe dincolo...nu gaseam un raspuns la nimic din atatea lucruri pe care doream sa le fac pentru sufletul meu, nu stiam care este de fapt calea si unde anume greseam, de aceea m-am hotarat sa fac un blog pe baza experientei mele personale sa va impartasesc la ce minunate lucruri am putut ajunge nici macar visate de mine si cum am ajuns prin valtoarea vietii sa-mi gasesc calea sufletului, nu profesionala sau de alt gen, care sa ma inspire sa fiu un luptator pentru iubire!

Ca sa ajungi la un inceput, trebuie sa te intelegi pe tine, nu cel care esti acum in viata si sufletul tau care a acumlulat experiente neincetate de-a lungul miilor de ani pe acest pamant experimentand de toate. Coboara in suflet si pregateste-ti un felinar aprins si o matura, caci este mult praf acolo si negura, deschide ferestrele si lasa din nou sa intre aer proaspat de primavara ca o noua zori de zi...da-ti la o parte toate invataturile care au ridicat ziduri si impovarari acolo unde raul curgea cristalin la vale.... fii curajos si coboara..nu vei regreta!
Nu te mai judeca, iubeste-te si iarta-te ca sa intelegi si s-o oferi mai departe; este cea mai are mostenire si comoara a ta pe pamant.

Deci fii curajos! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu